zondag 14 februari 2010

Valentijnsdag

Om 11.30 uur ging de deurbel. Jehova's getuigen, dacht ik. Maar manlief zei dat het voor mij was. Verrassing, want er staat een man met een grote bos rode bloemen voor de deur. Van Valentijn vertelde hij erbij. Het kaartje zegt: Voor mamma, van de Valentijntjes. Zo ontzettend lief en o zo Valentijnachtig! Nou, mamma is er enorm blij mee.
Vanochtend in bed heeft Jan zijn cadeautjes van Jitske en mijzelf al in bed gekregen. Een mini scrapalbum waarin fotootjes staan van Jitske en Jan samen. In de "pockets" zitten tags met daarop tekstjes die beschrijven wat die twee meestal samen doen en wat Jan Jitske heeft geleerd door de tijd heen. Ik heb mijn lief de kleine chocoladereep (puur) gegeven, die je hier al eerder op mijn blog heb kunnen zien. Jitske heeft het doosje van de Valentijnsworkshop uitgekozen, met daarin het wit chocolade hart.
Natuurlijk hebben we uitgebreid ontbeten met heerlijke broodjes en een eitje erbij. Later op de dag gaan we nog aardbeien en stukjes peer in chocolade maken. Om het te completeren volgen er dan hartjes gemaakt van cake, roomkaas en roze glazuur. Misschien zelfs nog wel met een glaasje champie erbij.... Niet voor de jongedame, ook al lust ze het wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten