maandag 15 februari 2010

Mijn eerste scrapresultaten

Na de workshop in oktober 2009 heb ik de volgende scrappagina's gemaakt.



Ik ben gewoon lekker bezig geweest met het uitproberen van allerlei technieken, papier, stijlen en dergelijke. Als beginnende scrapper ben ik (nog) niet in het bezit van de felbegeerde apparaten zoals bijvoorbeeld de Cricut-Expression, Cuttlebug enz. Dus het meeste heb ik gewoon zelf met de hand gemaakt met behulp van Word 2007, ponsen, schaartje, snijlineaal en mesje. Het geeft je wel veel voldoening als je ziet dat je ook op deze manier erg leuke dingen zelf kan maken. Maar moet er eerlijk bij zeggen dat ik er toch wel van droom ooit eens de Cricut-Expression aan te kunnen schaffen.

Hier en daar ga ik de pagina's nog wat meer aankleden met toepasselijke embellishments.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten