dinsdag 16 februari 2010

Mini scrapalbum "Mijn dinsdag"

Ik werk 3 dagen per week in een commerciële functie als verkooptelefoniste. Dinsdag en woensdag zijn mijn vrije dagen. Het leek me een leuk idee om een mini scrapalbum over "mijn dinsdag" te maken. Wat doe ik zoal op die dag, waar bestaat mijn dinsdagroutine uit?
Dit is het tot zover geworden.


Hier zie je de voorkant met titel gemaakt met chipboard alpha stickers {note}worthy van Making Memories, die ik ingekleurd heb met een bruine Identi-pen.
Het album is het Freestyle Album van Kaisercraft.
Voor het kaarten maken had ik verleden jaar papier gekocht van Marianne Design t.w. Eline's Brights red, orange, pink. Dat heb ik nu gebruikt om de pagina's mee te beplakken.


Voor de andere kant heb ik een pocket gemaakt en beplakt met verschillende stroken gedessineerd Eline papier, daarin zit een tag waarop ik mijn dinsdag routine puntgewijs vermeld heb. Lintje eromheen, klaar!


Op mijn vrije dinsdag nuttig ik meestal de nodige kopjes koffie. Dus ook dit verdiende zeker een plaatsje in het album. Bovendien werk ik niet voor niets bij een bedrijf dat o.a. koffieautomaten en de bijbehorende producten verkoopt. Koffie speelt dus een redelijk grote rol in mijn leven, zowel privé als zakelijk.
Wederom het Eline papier gebruikt en zelf een leuke titel met koffiebonen-patroon in Word 2007 gefreubeld. De doily lace pons geeft het net die vrouwelijke touch samen met het rode lint. De bloem die ik zelf getekend en uitgeknipt heb, geeft het net dat beetje extra.


Op de tag staat vermeld: "Lekker even neuzen in mijn scrapmagazines. Welke lay-outs spreken mij nou het meest aan? Zal ik het ooit ook zo mooi kunnen?"
Ook zo'n heerlijk ochtendmoment. Even tijd voor jezelf....kopje koffie, op de bank en wat lezen.


En tsja, natuurlijk even surfen op het web op zoek naar nieuwe scrapideeën.


De titel "Intentie" geeft het al aan. Mijn intentie om mijn dinsdag-routine te wijzigen, zodat die dag toch iets productiever wordt. Ja ja. 
Mijn voornemens staan aan de binnenkant van mijn journal vermeld. Er zit een lint omheen dat gestrikt is, waardoor niet iedereen zomaar even mijn intenties kan lezen.

Ik ben inmiddels wel in het bezit van een BigBite, waarmee ik de grote eyelets heb bevestigd. De ringen om het album bij elkaar te "binden" zijn in bestelling. De foto van het complete album volgt zo spoedig mogelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten