zaterdag 13 februari 2010

Mijn eerste blog


Aangestoken door andere bloggers die je deelgenoot maken van hun scrapplezier besloot ik vanavond spontaan ook maar eens eventjes een eigen blog te maken. Oei, dat is dus niet zo makkelijk als het er uitziet. Het zal nog wel het nodige sleutel- en oppoetswerk met zich meebrengen voordat dit blog er een beetje appetijtelijk uit komt te zien. Maar dat geeft niets, al doende leert men. Dat geldt dus ook voor mijn nieuwe hobby "Scrappen". Pas begonnen in oktober met een workshop van 2 avondjes en nu toch al lichtelijk verslaafd. Via het stempelen met clear stamps en kaarten maken beland in het scrappen. Dat is toch wel even andere koek. Voordat je het weet ben je bezig met Adobe Photoshop om je foto's te verfraaien, want opeens zijn die in hun normale hoedanigheid niet goed genoeg meer. Zeker niet voor je scrapbook. Word 2007 krijgt een toegevoegde waarde vanwege het journaling en leuke titels maken. Zelfs mijn foto's maak ik op een andere manier, vanuit een andere invalshoek, zodat ze meer geschikt zijn voor mijn scrapwerk. Al met al heb ik er een ontzettend leuke nieuwe hobby bij. Ik ben een beginner, maar wil jullie wel laten delen in mijn hobbyplezier.
Hier zie je mijn allereerste scrappagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten