dinsdag 1 juni 2010

Stoere bling bling kaart voor verjaardag nicht

Mijn nicht(je) is verleden week 13 jaar geworden.
Voor haar verjaardag heb ik deze stoere bling bling kaart gemaakt.
Het dessinpapier Girlfriends is van TPC Studio. Om er wat extra dimensie aan te geven heb ik langs de randen een stiksteek gemaakt met borduurgaren.
Het zwarte cardstock is van Bazzill Basics .



De swirl die je ziet heb ik met mijn nieuwe Cricut Expression gemaakt.
Eerst heb ik een swirl van het dessinpapier Girlfriends uitgesneden en vervolgens met de speciale functie "shadow" eentje van wit cardstock.
Stempeltje It's your birthday is van Fiskar.



Dit bling bling gespje komt van Xenos. Het zit in een zakje met verschillende gespjes. Is ie niet leuk?



De pocket heb ik gemaakt met een afgeronde hoek. De zijkant ervan heb ik ook open gelaten.
Stempeltje Congratulations is ook van Fiskar.



De tag met felicitatie heb ik gemaakt in Word en een stoere "look" gegeven door de randen met zwarte inkt aan te zetten.
Het lintje eraan maakt het verder helemaal compleet.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten