donderdag 3 juni 2010

Baby!

Een collega van mij is bevallen van een dochtertje, dus heb ik mij maar eens gewaagd aan het maken van een babykaartje.

Het dessinpapier is Flutter van Making Memories.

Het stempeltje dat ik gebruikt heb is van Marianne Design, Eline's Babies. Deze heb ik ingekleurd met Derwent kleurpotloden en met een doezelaar en terpentine bewerkt.
Nee, ik heb nog geen Copics.... Maar vind dit zelf met de potloden toch ook heel prettig werken.








Voor een eerste keer vind ik het zelf redelijk geslaagd. Het is in ieder geval een kleurig en gezellig kaartje geworden.

2 opmerkingen:

  1. wat een prachtige, vrolijke kaart !!

    groetjes

    eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg mooi kaartje, zeker die strikjes die vind ik zo schattig.
    n.a.v je topic ben ik je gelijk gaan volgen, het lijkt me leuk als je ook bij mij op de blog komt kijken
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen