zondag 20 juni 2010

Hello, Cupcake

Terwijl manlief naar het WK aan het kijken was, ben ik lekker bezig geweest met het maken van dit kaartje. De Baking Chefs stempeltjes zijn van Inky Antics Rubber Stamps. In september ga ik samen met een vriendin een workshop Cupcakes decoreren doen, dus toen ik deze stempeltjes zag was ik meteen verkocht. 

Bij Pipoos hier in Dordrecht heb ik het kleurige papierblok Blossoms and Butterflies 8"x8" gekocht van Die Cuts With A View. Dit heb ik gecombineerd met het papier uit Eline's Brights; Red, Orange and Pink en Blue and Green.

Omdat het papier en de stempeltjes al druk en kleurig genoeg zijn, heb ik verder geen embellishments gebruikt.

Eerlijk gezegd liet de inspiratie me dit keer ietwat in de steek. Maar ik ben in ieder geval heerlijk aan het freubelen geweest. 





3 opmerkingen:

  1. heel leuk is die geworden.
    vind het papier ook helemaal het einde.
    ik denk dat je gelijk hebt over de embellihsments, het papier is al (leuk) druk genoeg. :)
    liefs reentje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk kaartje! Zoiets is ook leuk om als 'mannen' kaartje te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een geinig kaartje geworden ,erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen