zondag 16 mei 2010

Nieuwe aankopen om alles netjes op te kunnen bergen!

Gisteren heb ik nog wat spulletjes aangeschaft om de boel een beetje georganiseerd te krijgen.
Mijn scrapspulletjes zwerfden rond in de woonkamer en het kleine kamertje boven. In allerlei doosjes, los op de grond en in van die curverbakken.
Eigenlijk wou ik alles een beetje in dat kleine kamertje installeren, maar het is ook onze was-droog-kamer annex logeerkamer (als Jan's dochter komt logeren). Moeten maar eens kijken of er toch niet een optie is om dat allemaal mogelijk te maken in 1 kamertje... Want dat nu alles in de woonkamer staat is ook niet echt de meest ideale oplossing. Maar ja, met de nieuwe opbergspulletjes is het weer eventjes te doen. Ben er in ieder geval erg blij mee.

Bij Doe@Ding in Spijkenisse heb ik "The Original Amms on-the-go-tote" gekocht. Superhandig met die caroussel eronder en al die vakjes en zakjes. Al die (meestal) op tafel rond-slingerende spulletjes zitten hier nu netjes in opgeborgen. Enne...ik vond 'm eerlijk gezegd ook gewoon een lievie om te zien en dus ook om te hebben. ;-)








Bij Doe@Ding heb ik ook een stapelbaar koffertje van ArtBin gekocht om mijn scrappapier netjes en gesorteerd in op te kunnen bergen.













Bij Kwantum heb ik een handig ladekastje gekocht. Daar heb ik nu de stempels, inkt, ponsen en papier in opgeborgen. Goh, wat ziet dat er ineens een stuk opgeruimder uit in de kamer.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten