woensdag 12 mei 2010

Yes, yes, vanaf vandaag ben ik de trotse eigenaresse van een Cricut Expression

Vandaag is mijn grote wens in vervulling gegaan.... Ik ben namelijk de trotse eigenaresse van een Cricut Expression. Yeah, Yeah!!!!!!!!!!





Zo gaaf wat dat apparaat allemaal kan uitsnijden. Dat scheelt me echt enorm veel tijd en energie. Bovendien kan je niet alles zelf in Word maken of vanaf het Web halen.
En nu hoeft dat gewoon ook niet meer, want ik heb hem dus....DE CRICUT!
Mijn twee ouwetjes hebben een grote investering gedaan in mijn Cricut, waar ik echt ontzettend dankbaar voor ben. Dank jullie wel, lieverds.
Vandaag heb ik er zelf de rest bij kunnen leggen, doordat ik oud goud heb ingewisseld. 
Dus vanmiddag zijn Jitske en ik hem gaan halen. Zij was bijna net zo door het dolle heen als haar moeder. Maar toch ook wel een beetje zenuwachtig na het fiasco met de Slice afgelopen oktober. 
Vanavond hebben we samen met Jan alles uitgepakt, geinstalleerd en uitgeprobeerd.
Hij is FANTASTISCH! Maar we hebben nog wel e.e.a. te leren, hoor. 

Jippie, ik heb een Cricut. Ik heb een Cricut. Hihihi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten