zondag 9 mei 2010

Cadeau voor moeder- EN vaderdag

In 1964 hebben mijn ouders tijdens hun verkeringstijd eens twee heel mooie foto's laten maken. Ik vind ze in ieder geval erg mooi. Verleden jaar heb ik ze ook al stiekumpjes van hun Hyves gekopieerd en naderhand gebruikt voor een "poster" toen ze 45 jaar getrouwd waren.

Dit jaar wou ik voor moederdag weer eens iets zelf maken voor mijn "ouwetje". (Waarom doen we dat eigenlijk alleen in onze kinderjaren?) Iets waaruit blijkt hoeveel ze voor mij betekent.

Al gauw kwam ik op het idee om een scrappagina te maken met als basis de foto uit 1964. En als logisch gevolg daarop.... dan ook meteen eentje met mijn andere "ouwetje" erop. Die twee horen gewoon echt bij elkaar.

Met het dessinpapier en de embellishments Mama-Razzi van Bo Bunny vind ik het zelf een geslaagd geheel geworden. Een beetje Vintage-achtig (mijn eerste keer...jaja) en dus tijdloos.

Om er echt een geschenk van te maken heb ik ze ingelijst in de zwarte Ribba wissellijst (50 x 50 x 4,5 cm) van Ikea.

Kijk hier maar eens naar het resultaat.
















Is het geen ontzettend mooi stel zo samen?

Gelukkig waren mijn "ouwetjes" aangenaam verrast met het cadeau.


4 opmerkingen:

  1. wat is dit mooi gedaan zeg en wat een leuk cadeau,daar zullen ze vast heel blij mee zijn

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow prachtig lootje
    leuk he die ouwe fotos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie Lootjes,
    en wat een knap stel, zeg!!!!!


    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg mooi zijn ze geworden!
    ik ga je ook volgen.

    BeantwoordenVerwijderen