zondag 19 juni 2011

Treasure Box (voor Vaderdag)

Een week of zo geleden ben ik weer eens bij Doe a Ding in Spijkenisse geweest. En ja, ik kan er niets aan doen, maar dan "moet" je gewoon echt iets kopen.... Zo lag daar o.a. de special Kadoosjes van Paper & Pictures met heel veel leuke cadeau doosjes.

Tussen het afbranden, schuren, verven van onze buitenboel ben ik de afgelopen week lekker in de weer geweest met mijn scrapspulletjes. Samen met Jan, die de downloads zo wist om te zetten dat ik ze direct op het cardstock kon uitprinten.

Zo kwam ik op het idee om het Kadoosje "Voor vader en moeder" dat op bladzijdes 22 en 23 staat te maken met zes kleinere foto's van onze meiden daarop geplakt. In het doosje zitten kaartjes waarop onze meiden iets liefs hebben geschreven voor Jan. Zo werd het een kleine "Treasure Box" voor zijn Vaderdag.

Zie hier het resultaat:


















Welke (stief)vader zou hier nou niet ontzettend blij mee zijn?

Lovely little notes to treasure......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten