zondag 12 juni 2011

Aktie "Kleur voor een Lach" (deel 2)

Het heeft even op zich laten wachten, maar op 11 mei jl. zijn de schilderijen voor het Blijf-van-mijn-lijf-Huis hier in Dordrecht overhandigd aan mijn contactpersoon die daar werkt.

Dit vond 's middags plaats op de BSO De Driehoek (van het COKD). Jammergenoeg was mijn dochter Jitske als enige van de 10 meiden die de doeken geschilderd hebben die middag aanwezig, dus had zij de eer om ze te mogen "overhandigen".
















Mijn contactpersoon (uit veiligheidsoverwegingen kan ik haar naam niet noemen) en haar collega wisten ons te vertellen dat de vijf doeken niet opgehangen zouden worden in de geheime lokatie, maar in de hal van de "open lokatie". Daar zijn zij dan openlijk te bewonderen door een ieder die daar komt of verblijft.

Natuurlijk werd het creatieve werk van de 10 meiden bewonderd en geprezen. Wat hadden zij enorm hun best gedaan voor de moeders en kinderen van Het-blijf-van-mijn-Lijf.

Dus nogmaals bedankt lieve meiden en leidsters van de BSO voor het mogelijk maken van deze aktie.

Waarschijnlijk krijgt deze aktie nog een vervolg, want ik werd deze week opgebeld of een van de andere medewerkers contact met mij op mocht nemen omdat ze de geheime lokatie gaan opknappen. En of ik dan eventueel (alleen of samen met de BSO) daarbij zou willen helpen. Maar natuurlijk, ik voel me vereerd om iets te mogen betekenen voor vrouwen en hun kinderen die in een van de moeilijkste periodes van hun leven zitten.

Bovendien is er hier ook behoefte aan jongenskleding (van 1 t/m 7 jaar) en speelgoed, boeken, spelletjes enz enz. voor 0 t/m 10 jarige meiden en jongens. Mocht iemand nog spullen (in een redelijk goede staat) over hebben waarmee je de kinderen (en hun moeders) van Het-Blijf-van-mijn-Lijf mee kan verblijden en helpen, aarzel dan niet en neem of via mijn mail contact met mij op of telefonisch met Het-Blijf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten