zondag 19 juni 2011

Explosie of Surprise (thee)doosje "Ik denk aan jou"

Geheel in de ban zijnde van (ka)doosjes, herinnerde ik mij opeens weer dat ik ooit ergens een vouwdoosje had gezien met daarin vier theezakjes.
Al zoekende kwam ik het natuurlijk ergens tegen op het internet, ook o.a. met de naam explosiedoosje. Gelukkig klinkt het erger dan het is..... ;-)

Op de site van Ebbies Embossing Kaarten staat de werkbeschrijving van, zoals het daar genoemd wordt, het surprise doosje.

Ik ben met lekker zoete kleuren aan de slag gegaan. Gelukkig had ik theezakjes in envelopjes met kleuren die er mooi bij passen.
Nu nog iemand vinden die ik het cadeau kan doen....




En dan hier de binnenkant:






Mijn handen jeuken weer...
Scrapspulletjes "here I come" !!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten