zaterdag 4 december 2010

Zentangles maken om weer tot de kern van jezelf te komen...

De laatste paar maanden heb ik niet gescrapt, geen ATCs gemaakt en geen kaarten. Ik heb jullie een beetje in de steek gelaten, althans zo voelt het voor mij. Maar mijn behoefte lag meer bij het tot de kern komen van mijzelf. Daarbij heeft het maken van Zentangles mij enorm geholpen. "One stroke at a time", zoals op het blog van Zentangle staat. Bewust een lijn met je pen zetten, een voor een. Een andere manier van mediteren...
Soms kom je in een fase in je leven, dat je op een harde manier met jezelf geconfronteerd wordt. Dat het lijkt of je alles wat je lief hebt op het punt staat te verliezen. Mensen om je heen worden een spiegel, zij weerspiegelen datgene wat je aan jezelf dient te verbeteren. 
Ik doe mijn best. Er zijn veel valkuilen onderweg, maar met hulp blijf ik nu steeds meer op het "juiste" pad. 
Life is what you make of it.... (together)!

Okee, dit was even het emotionele gedeelte...
Hier komen wat Zentangles, die ik heb gemaakt in een moeilijke tijd..
Het zijn niet de mooiste, maar wel diep uit mijn "zielservaring" (beetje zweverig, sorry)

















Ik wens iedereen een ontzettend gezellig Sinterklaasfeest toe!
Geniet van het samenzijn met je dierbaren... Neem ze niet als vanzelfsprekend!


1 opmerking:

  1. Ik vind je zentangles prachtig Claudia.
    Als dit je helpt om dingen te verwerken dan vind ik het alleen maar fijn voor je.
    De scrapsels en ATCs komen wel weer als je daar aan toe bent.

    Liefs Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen