zaterdag 21 augustus 2010

Verjaardagskaart voor Jitske

Oeps, helemaal vergeten hier te plaatsen....de verjaardagskaart voor Jitske!

Met de Cricut hebben we m.b.v. SCAL een grote 8 uitgesneden, maar liefst 3 maal. Een gewone, een in schaduw en een "dichte" 8.
Ook is het borduurgaren er weer aan te pas gekomen. De gaatjes heb ik op het oog geprikt. Moet zeggen dat dat redelijk gelukt is. ;-)

De voor- en achterkant van de kaart zijn met strikjes aan elkaar vastgemaakt, zodat je de kaart echt open kan klappen.

Het papier komt uit de Petal Pushers collectie van Bo Bunny.










2 opmerkingen:

  1. Hallo Claudia,
    Leuk dat je volger geworden bent op mijn blog.. nieuwsgierig als ik ben kom ik ook hier maar eens een kijkje nemen. Leuke dingen maak je!
    Deze 8 kaart is ook erg leuk en brengt mij op een ideetje voor de verjaardag van mijn neefje en nichtje (ook allebei 8 volgende maand)
    groetjes Lea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooie kaart is dit geworden Claudia.
    Ik vind de kleuren heel mooi en ook erg leuk om de 8 als vorm te gebruiken.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen