dinsdag 6 juli 2010

Challenge # 51 - Dutch Card Lovers

Ja, ja, ik doe weer mee met de challenge van Dutch Card Lovers. Ik geef het dus toe: "Ja, ook ik ben verslaafd..."

Dit is de sketch, gemaakt door Rosalien: 


Het was echt weer een uitdaging om iets heel anders te verzinnen. Dit keer niet iets straks, maar juist iets meer lieflijks. Dus heb ik mijn Magnolia stempeltjes te voorschijn gehaald en een Sitting Tilda uitgekozen voor deze kaart. Bij Doe a Ding in Spijkenisse heb ik van de week o.a. grease proof doilies 4" gekocht. Heel geschikt voor een eigentijdse "romantische, lieflijke" look.

In ieder geval, dit is het geworden:













Pipoos hier in Dordrecht heeft een leuke verzameling stempels waaronder die van Marianne Design. Het tekstempeltje dat ik gebruikt heb is er eentje van de Eline's Vintage clear stamps.

Als lint heb ik drie verschillende lintjes gebruikt, een doorzichtig turquoise, een paarse met stiksteken en een zigzag lint, die ik vervolgens op elkaar geplakt heb.

Voor dit kaartje heb ik papier gebruikt uit de Bo Bunny Peacock Lane collectie.
Zoals je misschien wel opgevallen is, ben ik echt een Bo Bunny fan!

Nog 12 minuten en dan.... begint de halve finale van het WK voetbal.
Ik wens iedereen veel kijkplezier en laten we hopen dat Nederland gaat winnen!




5 opmerkingen:

  1. Ik vindt hem schitterend, en Bo Bunny heeft idd heel mooi papier. Deze lijn is ook geweldig. :)) Leuk dat je weer meedoet. :))

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel, Rosalien. Je ziet het, ik begin de smaak te pakken te krijgen.:-)
    Maar het is dan ook een heel leuke uitdagende sketch. Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje zeg! Leuke kleurtjes en mooie details!

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vindt het ook een hele leuke uitwerking geworden .

    bedankt voor het meedoen met DCL

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk gedaan mooie kleurtjes zo bij mekaar. Bedankt voor hte meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen