zondag 4 april 2010

Tri-Fold kaart voor collega

Pas geleden zag ik deze Tri-fold kaart in een tutorial video op You Tube. Ik vond het er zo leuk uitzien, dat ik dit toch ook wel eens uit wilde proberen.

Het is een kaart voor mijn collega Nadia geworden, die afgelopen vrijdag 21 jaar werd.

Als basis heb ik paars cardstock gebruikt en het dessinpapier is van Me and My big ideas







De tekst "Hoera" op de tag is gemaakt met Diva Shimmer Alpha Stickers van Making Memories .


De circular journaling heb ik gedownload van Karenika en er zelf met Word een tekstvak "21 jaar" toegevoegd.

Met een clearstamp "Happy Birthday" met Versamark op wit cardstock gestempeld. Zilver embossingpoeder eroverheen et voila...!

Voor de naam heb ik het lettertype Lucinda Handwriting gebruikt en op wit cardstock uitgeprint. Daarna heb ik met Versamark en clear embossingpoeder de glanslaag eroverheen aangebracht. 

Ik ben erg benieuwd hoe ze haar kaart vindt. Dinsdag is ze namelijk pas weer op kantoor...



Langs deze weg wens ik iedereen een heel gezellig en vrolijk Pasen!

1 opmerking: